6.4.2012

Synttärihulinaa neljä koo..

Kutsuja seurasivat tietenkin juhlat, ja nyt vähän jälkijunassa päivityksiä :) Meillä oli tosiaan maaliskuun joka viikonlopulle jotain ohjelmaa, mm. nämä 4v synttärit ja ristiäiset peräkkäisinä viikonloppuina. En halunnut olla stressaava äiti-hirviö koko kuukautta, siksi ei mitään ihmeellisyyksiä viritelty. Jotain pientäerilaista kuitenkin joka juhlaan yritin. Pikkumiehen synttäreille teemaksi piti tietenkin tulla nuo autot ja niissä pysyttiin, kakkukuvan tilasin valmiina ja se oli nopea kakun päälle sujauttaa.


Varsinainen muu tarjottava olikin sitten suklaasuihkulähde ja siihen dipattavat eri herkut. Ensimmäistä kertaa tätä kokeilin ja oli kyllä loistava juttu! Lähteeseen menee kolme suklaalevyä ja se riitti koko juhlan mainiosti! Dipattavaksi voi laittaa ihan mitä vain, ja aikuistenkin juhlaan tästä saisi mainion, vähän ehkä mausteeksi suklaaseen vielä Bayleisíä tai vastaavaa.. :)

 Ohjelmanumeroita en sen kummemmin käynyt keksimään kuin yhden, halusin pojan pelihuoneen seinää väriä, ja siihen sai jokainen vieraista painaa kädenjäljen. Varautukaa siis tähän jos tulette lapsinenne vierailulle! :)


Päivänsankari muuten kysyi edellisenä iltana: "Äiti,voinko minä huomenna sitten olla eri kirjain? Minä ihmettelemään mitä tarkoittaa... "No kun nyt minä olen kolme vee, niin voinko minä huomenna olla neljä koo?"  -Tietenkin rakas, saat olla ihan mikä kirjain haluat! :)

Ristiäisistä juttua seuraavaksi..

Ei kommentteja: