4.1.2010

Leimattu kynttilä/ stamped candle


Pojan kummitädille tehtiin joululahjaksi kynttilä, kuva Mo´n digital pencil. Kuva printattu silkkipaperille ja väritetty ProMarkereilla .

edit: Taava kyseli että oliko vaikea tulostaa silkkipaperille, ei ollut, teippasin silkkipaperin tavalliseen paperiin kiinni ja tulostimen asetuksista paksun paperin tulostus ja mainiosti sujuu. Eikä minulla ainakaan muste leviä promarkkereilla värittäessä, käytän siis jo aiemmin mainostamaani paperia.
Minulla käytössä mustesuihkutulostin johon olen kovin kiintynyt (hp deskjet 5150), sain sen toissajouluna muistaakseni lahjaksi. Ottaa kaksi värikasettia (toinen tavallinen, toinen välivärejä) sisään valokuvia tulostaessa ja erittäin tyytyväinen olen kuvien laatuun. Skräppäykseen kuitenkin teetän suurimman osan kuvista, mutta pikkukuvia ja sellaisia joiden värintoistosta olen tarkka, tulostan tällä.

I made a candle for Christmas to my son´s Godmother. Picture is from Mo´s digital pencil, I printed it on tissuepaper and colored whith ProMarkers. Another entry for Passion for ProMarkers Challenge (only one more left, I promise,lol)

4 kommenttia:

Taava kirjoitti...

Oliko helppo tulostaa silkkipaperille? Ei luulis... Onko sun tulostin musteruisku vai laser? Mulla on värilaser ja eniten suren etten valokuvia saa tulostettua paksulle paperille.

Wiccababe kirjoitti...

absolutely beautiful candle
thanks for joining us on the xmas challenge at PfP and good luck
Debbi
xx

The Crafty Den kirjoitti...

Such a pretty candle. The image is adorable and the colouring is fab. Thanks for joining in with our mega Christmas challenge over at PFP. Hugs, Denise x

jasu kirjoitti...

Ompas kiva idea ja kuvakin sopii mainiosti kynttilään. Nuo ´Mo:n kuvat ovat kyllä ihania.